Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-08T19:11:02+01:00
Trądzik powstaje w mieszkach włosowych. Do nich wydzielany jest łój z gruczołów łojowych. Najczęściej występuje na twarzy, plecach, ramionach i klatce piersiowej. Trądzik jest chorobą skóry, której często towarzyszy stan zapalny. Powstają wtedy zmiany zapalne „pryszcze”. Jeżeli trądzik nie jest leczony mogą po nim pozostać przebarwienia na skórze (plamy) oraz blizny, które zostaną na całe życie.

Leczenie:
-Nadtlenek benzolu
-Antybiotyki
-Kwas azelainowy
-Retinoidy
-Pochodne witaminy A
1 3 1
2009-11-17T21:48:34+01:00
Czym spowodowany jest trądzik
Złym odrzywianiem i hormonami.
Trądzik przeważnie mamy w młodości kiedy hormony w nas buzują
Zwalczamy trądzik jedząc witaminę B, która np jest w drożdżach.