Odpowiedzi

2009-11-08T19:09:53+01:00
Trądzik spowodowany jest zbyt dużym produkowaniem np. tłuszczu przez organizm lub nie dbanie o cere. Zwalczać go należy poprzez zabieg u kosmetyczki, wyciskanie wyprysków lub używanie różnych kremów, żelów. toników itp.
1 5 1
2009-11-08T19:10:08+01:00
Trondzik jest to choroba łojotokowa spowodowany jest on zatkaniem się kanalików łojowych łój który nie ma krórendy ujść zostaje i jego nadmierna ilość powoduje trondzik
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-08T19:10:41+01:00
Jest spowodowany czestym niedomywaniem twarzy, zwalczac go nalezy odpowiednim preparatem