Odpowiedzi

2009-11-08T19:24:55+01:00
Ponieważ mają różnorodne geny. Podczas gdy bezpłciowe są cały czas takie same i zaatakowane jednym niebezpiecznym wirusem wszystkie gina.
21 3 21
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-08T19:26:33+01:00
Do rozmnażania bezpłciowego wystarczy jeden organizm, nie trzeba szukać partnera. Jednak korzystniejsze dla przetrwania gatunku jest rozmnażanie płciowe, umożliwiajace wymianę materiału genetycznego. Zwiększa ono szanse na przeżycie w zmieniajacym się środowisku.
40 4 40
2009-11-08T19:45:33+01:00
Organizmy rozmnażające się płciowo mają większe możliwości przystosowania się do środowiska, ponieważ otzymują cechy obojga rodziców. Dzięi temu maja większą szansę na przetrwanie niż osobniki rozmnazające się bezpłciowo.
15 4 15