Prędkośc ściągania plików z internetu na komputarze Pawła wynosi średnio 150 kilobajtów na sekundę. Jego mama pozwala mu używac komputera co najwyżej dwie godziny dziennie. Czy paweł zdoła w takim czasie ściągnąc z internetu plik, który azjmuje 2 gigabajty pamięci? ( 1 gigabajt to 1024 magabajty, 1 megabajt to 1024 kilobajty).

3

Odpowiedzi

2009-11-08T19:15:54+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-08T19:16:24+01:00
150 x 60=9000 KB na minutę
2 godz =120 minut
120 min x 9000 kb= 1 080 000 kb
1 080 000:1024=1054mb
2 gb = 2108 mb

Czyli nie ściągnie
1 5 1
2009-11-08T19:16:29+01:00
150kb*3600s*2h=1080000kb
1080000/(1024*1024)= 1080000/1048576= 1,02gb
Wychodzi ze nie