Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-08T19:10:47+01:00
  • Użytkownik Zadane
2009-11-08T19:12:40+01:00
Http://www.sciaga.pl/tekst/11945-12-opis_adama_cisowskiego_szatan_z_siodmej_klasy



http://www.bryk.pl/teksty/podstawowa/j%C4%99zyk_polski/charakterystyki/2913-opis_adasia_cisowskiego_szatan_z_si%C3%B3dmej_klasy_kornela_makuszy%C5%84skiego.html


Adam Cisowski - sprytny uczeń siódmej klasy o przezwisku "Szatan" ze względu na jego spryt, odgadł metodę pytania profesora, za rok miał zdawać maturę, rozwiązał zagadkę złodziei drzwi.
2009-11-08T19:12:26+01:00
Http://www.streszczenia.ryu.pl/lektura/szatan-z-siodmej-klasy