Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-08T19:14:08+01:00
Duże obszary leśne nazywany płucami ziemskimi ponieważ drzewa produkują tlen, a duże obszary produkują go znacznie więcej a płuca robią to samo.
1 5 1
2009-11-08T19:14:12+01:00
PONIEWAZ POBIERAJĄ ONE DWUTLENEK WĘGLA KTÓRY JEST BARDZO SZKODLIWY DLA LUDzi DLATEGO NIE POMINIŚMY SZANOWAC LASY I OPSZARY LEŚNE I NIE WYCINAC ICH NA DARMO BO DZIĘKI NIM MOŻEMY ŻYC. PRODUKUJĄ ONE TLEN POTRZEBNY DO ŻYCIA
1 5 1
2009-11-08T19:15:25+01:00
Ponieważ jest to miejsce, gdzie nie ma spalin, roślinność bójnie się rozwija , jest to też schronienie dla wielu leśnych zwierząt. Jest to obszar który jeszcze nie został zniszczony przez cywilizacje.
1 5 1