Dolina Rospudy:
a. powstała w okresie zlodowacenia bałtyckiego
b. należy do Zielonych Płuc Polski
c. jest miejscem występowania takich gatunków ptaków jak bielik, głuszec, orlik
krzywy
d. jest częścią Europejskiej Sieci Ekologicznej Natura 2000

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-11-08T19:22:47+01:00
2009-11-08T19:23:45+01:00
Ja by postawił na "B" nie wiem jak inni
1 5 1
2009-11-08T19:24:09+01:00