Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-11-08T19:27:10+01:00
1. Wybuch II Wojny Światowej w dniu 1.09.1939r. o godz. 4.45 /piątek/
2. Bombardowanie Stacji Kolejowej i Centrum Miasta w dniu 2.09.1939r. /sobota/
3. Opuszczenie miasta przez wojsko, policje oraz urzędy -ewakuacja w dniu 6.09.1939r.
4. Wkroczenie Niemców do Opoczna w dniu 7.09.1939r. /czwartek/.
2009-11-08T22:13:01+01:00
Ostatniego dnia listopada Armia Czerwona zaatakowała Finlandię.

Wkroczenie wojsk radzieckich jesienią 1939 roku na tereny Litwy, Łotwy i Estonii.

Kampania wrześniowa

Atak Niemiec na Westerplatte