Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-08T19:27:25+01:00
Tragizm Romea i Julii polegał na tym, że mimo iż bardzo się kochali, nie mogli być razem. Romeo z domu Monteki, Julia z rodu Kapuletich- oboje pochodzili ze zwaśnionych rodzin, którec łączyła obustronna nienawiść. Ich miłość jest przykładem jak wielkie znaczenie może mieć pochodzenie czy warstwa społeczna. Tragizm tej pary kochanków polega również na fatalnej pomyłce, która prowadzi w ostateczności do smierci głównych bohaterów. Romeo i Julia - najtragiczniejsza para kochanków w literaturze- stworzeni by kochać, z miłości polegli, miłości ich jednak w moim mniemaniu śmierć nie była w stanie zniszczyć.
1 5 1
2009-11-08T19:27:42+01:00
Oboje musieli umrzeć.
Nie mieli innego wyjśćia gdyby Julia została musiała by poślubić Parysa ( a tego nie chciała ) a Romeo gdy zobaczył Julie martwą, postranowić też umrzeć, bo bez niej życie nie miałoby sensu i tak by był na wygnaniu.
1 5 1