Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-08T19:27:55+01:00
105m²*2=210m²
210:16,5=12,(72)
Trzeba kupić 13 puszek farby.
2009-11-08T19:29:21+01:00
105 * 2 = 210m²
210m² : 16½m² = 12,(72)
Odp: Trzeba kupić 13 puszek(12 zostanie wykorzystanych całych, a 13 - stej tylko częśc).
Mam nadzieje, że pomogłam;p
2009-11-08T19:29:48+01:00
2*105 m2 = 210 m2
210 m2 /16,5 m2 =12,(72)
czyli 12 nie starczy a 13 już tak

pozdro