Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-08T19:31:33+01:00
- podział na akty i sceny
- utwór przeznaczony do wystawienia na scenie
- brak narratora, źródłem informacji o przebiegu akcji bohaterach są wypowiedzi osób dramatu
  • Użytkownik Zadane
2009-11-08T19:33:35+01:00
Cechy współczesnego dramatu:
- kompozycja
- rozbudowane didaskalia
- podział na około 30 scen
- bohater jest postacią bierną bez określonego wieku.
2009-11-08T22:56:43+01:00
Pierwszym planie znajduje się świat przedstawiony, wydarzenia: akcja, świat.

Bohater wypowiada się bezpośrednio (bez narratora) w
dialogach i monologach.

Dramat zbudowany jest z aktów, scen i odsłon.
1 5 1