Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-08T19:37:09+01:00
1)Miesozercy ludozecy wszystkozercy.
a bez miesa..coś skosztować..to jest sztuka..
powstrzymywać sie od żarcia mięsa..
wegetarianizm to jest zdrowa dieta..
trudno nim zostac
jeszcze trudniej go opisac..ale ale..
no cóż z tego..
bedziesz godna/y swej pochwały..

ps.zaraz napisze jeszcze dwa.
2009-11-08T19:41:39+01:00
Być wegetarianinem-nie jest tak źle!
Owoce,warzywa także zje się!


to trudny temat........sory :(
2009-11-08T23:48:00+01:00
Jedz warzywka
nie karz zwierząt!
Zrób analizę
swego wieku.
No i odstaw
coś z bekonu!

Jest taka pora,
kiedy bardzo lubię pora.
nienawidze paróweczek
za to zjadłbym kawałeczek
sera,masła czy ,marcheweczki!


Myślisz ziemniak?
Fajna sztuka ..
A nie lepsza tu parówka?
Może jednak zjem sałatę.
Będzie lepiej
no i taniej.

3. wierszyki proszę sama wymyśliłam !
Liczę na najlepsze !
Pozdro ;)