To bardzo proste zadanie musicie dopisać tylko 1, 2 zdanka
wyjaśnij dlaczego Jezus nazwał szymona apostała imieniem piotr
moje zdanko
Ponieważ jako pierwszy uznał Jezusa za Mesjasza. dodajcie jeszcze z 1, 2 zdanka
oczywiście jak zwykle dam naj..........
pozdrawiam i proszę o szybką odp na jutro

3

Odpowiedzi

2009-11-08T19:32:19+01:00
Bo Piotr znaczy opoka, i na tej opoce chciał zbudować swój kościół.
1 5 1
2009-11-08T19:34:14+01:00
..Ponieważ imię Piotr znaczyło skała. Jezus chciał zbudować na tej skale kościół jego.
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-08T19:35:41+01:00
Bo Piotr znaczy opoka, skała
Jezus umiłował świętego piorta i stał się on pierwszym Papierzem Piotr był opoką
1 5 1