Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-08T19:34:48+01:00
Elektrony znajdujące sie na ostatniej powłoce - na każdej są po dwa o przeciwnych spinach, a gdy jest tylko jeden to sie nazywa niesparowany:)
12 3 12
2009-11-08T19:35:28+01:00
Elektrony niespolaryzowane to pojedyncze elektrony obsadzające poszczególne orbitale
7 3 7
2009-11-08T20:15:09+01:00
Czyli przykładowo wodór o liczbie atomowej 1, i konfiguracji elektronowej 1s¹ , gdybyś narysował to klatkowo, to "w kwadracie byłaby jedna strzałka do góry", czyli wodór ma jeden niesparowany elektron.
15 4 15