Odpowiedzi

2009-11-08T19:37:21+01:00
Jest to religijny pogląd filozoficzny.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-08T19:37:13+01:00
w religiach i niektórych systemach filozoficznych, dział traktujący o tzw. rzeczach ostatecznych człowieka, jak i świata (śmierci, końca świata). Eschatologia zajmuje się również życiem pośmiertnym człowieka, w którym to dusza zostanie osądzona i otrzyma karę lub nagrodę.
2009-11-08T19:54:07+01:00