Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-08T19:42:11+01:00
Rodzina bardzo wile znaczy dla każdego człowieka. Każdy z nas marzy o prawdziwy, szczęśliwym domie, w którym czuje się bezpiecznie. Wymarzony dom powinien być dla nas schronieniem, dawać nam pomoc w każdej sytacji i zrozumienie. Rodzice powinni wychowywać i dbać o swoje dzieci. powinni się starać żeby im niczego nie brakowowało. Okazywać im swoją miłość. Być pomocnym kiedy tego potrzebują. Dzieci powinni spęlniać swoje obowiązki i pomagać swoim rodzicom. Okazywać im należyty szacunek i swoją miłość do nich. Moja wymarzona rodzina powinna sobie ufać i pomagać w każdej sytuacji. zMuah;*
4 4 4
2009-11-08T19:43:12+01:00
"Dom i rodzia moich marzeń"
Moim marzeniem jest mieszkać w nowoczesnym mieszkaniu w mieście. Mama gotowała by tata naprawiał rużne rzeczy i konstruował, paracował w gabinecie ja bym w swoim pokoju robila lekcje cwiczyla gre na fortepianie i malowala obrazy. Wszyscy bylibysmy szczesliwi.
1 3 1