Odpowiedzi

2009-11-08T19:48:50+01:00
Wszystkie podpunkty nie moga miec rozwiazania mediane oblicza sie porzadkując liczby od najmniejszej do najwiekszej
1,2,4,5,7,9,11,11,14,15
7+9=16
16/2=8
odpowiedz a
4 4 4
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-08T22:05:25+01:00
1, 2, 4, 5, 7, 9, 11, 11, 14, 15
ilośc liczb jest parzysta, więc bierzemy dwie środkowe i obliczamy ich średnią
w tym wypadku to 7 i 9
7+9=16
16/2+=8
a więc mediana wynosi 8
5 4 5