Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-08T19:46:15+01:00
Korsarz 30 os
pirat 20*30 : 100 = 6 30 + 6 = 36os
szyper 36 - 90%
10% - 4
100% - 40os

Odp: Na statku Szyper było 40 osób.
2009-11-08T19:46:10+01:00
Korsarz - 30 osób
Pirat - 20 % z 30 = 6 30 + 6 = 36 osób
Szyper 36 - 90%
10% - 4
100% - 40os

Odp: Na statku Szyper było 40 osób.


2009-11-08T19:49:14+01:00
Załoga pirata
x=30*120/100=36
załoga szypra
y - 100
36 - 90
y=100*36/90=40