Odpowiedzi

2009-11-08T20:07:08+01:00
A) 0,23*100=23%
b) 0,6*100=60%
c) 1,2*100=120%
d) 0,015*100=1,5%
e) 6,05*100=605%
f) 14*100=1400%
g) ⅗=0.6*100=60%
h) 2¾=2,75*100=275%
i) ⅝=62,5/100*100=62,5%
j) ₇/2=3,5*100=350%
k) 1³/²⁵=1,12*100=112%
l) ³/2=1,5*100=150%
ł) ⅓*100=33,(3)%
m) ⅚*100=83,(3)%
n) 1⅓*100=133,(3)%
o) ³/1*100=300%
P) 1¹/₉*100=111,(1)%
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-08T20:16:21+01:00
A) 0,23*100=23%
b)0,6*100=60%
c)1,2*100=120%
d)0,015*100=1,5%
e)6,05*100=605%
f)14*100=1400%
g)3/5*100=60%
h) 2 3/4*100=11/4*100=25*11=275%
i)5/8*100=62,5%
j)7/20*100=35%
k)1 3/25*100=28/25*100=28*4=112%
l)3/2*100=150%
ł)1/3*100=100/3=33 1/3%
m)3/6*100=50%
n)1 1/3*100=4/3*100=400/3=130 10/3 %
o)3/11*100=300/11=27 3/11%
p)1 1/9*100=10/9*100=111 1/9%
2 5 2