Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2009-11-08T20:00:37+01:00
1.Odtwarzacz CD
2.Plik
3.Telefon komórkowy
4.Notatnik
5.Piórnik
6.przekąska
7.Ubrania sportowe
8.podręcznik
9.Trenerzy
10.Bardzo
2009-11-08T20:00:23+01:00
1 odtwarzacz cd
2 plik
3 telefon komórkowy
4 laptop
5 piórnik
6 przekąska
7 ubrania sportowe
8 podręcznik
9 trener
10 bardzo
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-08T20:01:42+01:00
1.Cd player-odtwarzacz płyt
2.File-segregator /segregować
3.Mobile phone-komórka
4.Notebook-notes
5.Pencil case-piórnik
6.Snack-przekąska
7.Sports clothes-ubrania sportowe
8.Textbook-podręcznik
9.Trainers-trenerzy
10.Very-bardzo