Wirus ospy ma masę 0,0000000000007 g. Wskaz prawidłowo zapisaną jego masę w notacji wykładniczej
a)0,7 * 10(do-11)g
b)7*10do(-12)g
c)70*10do(-12)g
d)7*10do(-11)g
znak * to razy
wirus ospy ma masę 0,0000000000007 g. Wskaz prawidłowo zapisaną jego masę w notacji wykładniczej
a)0,7 * 10(do-11)g
b)7*10do(-12)g
c)70*10do(-12)g
d)7*10do(-11)g
znak * to razy
a znak w nawiasie to potegi;))

3

Odpowiedzi

2009-11-08T20:03:34+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-08T20:06:30+01:00
Poprawna odpowiedzi tu nie ma.
jest nią 7 * 10(do minus 13)g
2 5 2