Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-11-08T20:05:33+01:00
Mianownik (kto?co?)
Dopełniacz (kogo? czego?)
Celownik (komu? czemu?)
Biernik (kogo? co?)
Narzędnik (kim? czym? )
Miejscownik (o kim? o czym?)
Wołacz (Oo!)
92 4 92
np przyjaciele
mianownik kto co przyjaciele
lecz np akwarium ni idzie odmienić spróbuj
2009-11-08T20:05:31+01:00
Mianownik. kto?co?
Dopełniacz. kogo?czego?
Celownik. komu?czemu?
Biernik. kogo? co?
Narzędnik. z kim? z czym?
Miejscownik. o kim? oczym?
Wołacz. Oooo!
71 4 71
2009-11-08T20:05:31+01:00
Mianownik - kto?co?
Dopełniacz- kogo?czego?
Celownik - komu?czemu?
Biernik - kogo? co?
narzędnik - z kim ? z czym?
miejscownik - o kim? o czym?
wołacz - o!
195 1 195