Prostopadłościenny pojemnik wykonany z cienkiej blachy ma powierzchnię 580 cm kwadratowych.
Ile litrów płynu zmieści się w tym pojemniku?


podpowiedź:
A. Mniej niż 0,5 l
B. Więcej niż 0,5 l, ale mniej niż 0,75 l
C. Więcej niż 0,75 l, ale mniej niż 1 l
D. Więcej niż 1 l

3

Odpowiedzi

2009-11-08T20:14:41+01:00
  • Użytkownik Zadane
2009-11-08T20:15:28+01:00
C. Więcej niż 0,75 l, ale mniej niż 1 l
1 3 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-08T20:16:49+01:00
B Ma więcej niż 0,5l, ale mniej niż 0,75l
1 5 1