Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-08T20:22:42+01:00
6/13*100% ≈ 46,15%
0,1/12,5*100% = 0,8%
1/3 / 7/9 *100% ≈ 42,85%


2.
przez x oznaczmy całe kieszonkowe Kasi
100% - x
25,5% - 41,60

x = 41,60*100/25,5 = 163,14 zł
2009-11-08T20:23:30+01:00
13 --- 100%
0, 13 --- 1%
6 --- x
x = 6 : 0, 13 = ok. 46, 15 %

12, 5 -- 100%
0, 125 -- 1%
0, 1 -- x
x = 0, 1 : 0, 125 = 0, 8 %

1/3 / 7/9 * 100% = 1/3 * 100 : 7/ 9 = 100/3 * 9/7 = ok. 42, 85 %

w zadaniu 2 to 74, 5 to w zł czy %?
2009-11-08T20:32:52+01:00
6/13 *100%= 46%
0.1/12.5*100%=0.8%
7/9* 3*100%=26%


74.5+ 41.60=116,1zł
Kasia dostaje 116,10 zł kieszonkowego