Odpowiedzi

2009-11-08T20:21:07+01:00
Uważam, że Santiago może imponować młodemu człowiekowi. Wygrał ze swoimie słabościami i nie poddał się. ;)
Krótko to krótko. ;]
  • limm
  • Początkujący
2009-11-08T20:22:40+01:00
Tak, ponieważ charakteryzuje się silnym charakterem ,chęcią walki i poczuciem odpowiedzialności
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-08T20:23:14+01:00
Uważam, że Santiago może imponować młodemu człowiekowi ponieważ Był on bardzo odwaznym człowiekiem. Podczas walki z rekinami wykazał, że nie poddaje się nawet w krytycznych sytuacjach. Walczył do samego końca, co może się podobać młodemu człowiekowi. Gdy marlin go ciągnął i przez to linka wrzynała mu się w schorowaną rękę, mimo, że jego ból było gromny, przezwyciężły go, z czego wynika, że był także bardzo wytrwały. Może imponowac tez tym, że tyle lat już łowi ryby, przez całe swoje zycie i mimo niepowodzeń próbuje dalej. Dla mnie on jest autorytetem.