Odpowiedzi

2009-11-08T20:20:52+01:00
Można sobie wszystkie możliwości nawet rozpisać
2 3 4 5
1 2 3 4 5
4 8 12 16 20

liczymy nieparzyste - tylko 3 i 5
mamy 2 liczby nieparzyste
2 1 2
2009-11-08T20:22:05+01:00
Wszystkie mozliwosci to:

2*1=2
3*1 =3
4*1=4
5*1=5

2*4=8
3*4=12
4*4=16
5*4=20

nnieparzystych jest 2 czyli odpowiedz a
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-08T20:22:28+01:00
Pytanie jest o iloczyn a*b, czyli należy pomnożyć każdy wyraz razy każdy ze zbioru A i B czyli
2*1=2
3*1=3
4*1=4
5*1=5
2*4=8
3*4=12
4*4=16
5*4=20
Nieparzyste liczby to 3 i 5, czyli są 2 takie pary - odp. A
2 5 2