Przelicz jednostki:
a.12mm3 = ....dm3
b. 25m3= ....... cm3
c. 55dm3 = ...... m3
d. 8dm3=.......cm3
e. 2,5cm3=......dm3
f. 6kg/m3= ......kg/dm3
g. 56 kg/m3=......g/dm3
h. 45 kg/m3 =.....g/dm3
i. 52kg/m3=....kg/dm3

* 3 to znaczy sześciennych
a te łamane kreski to kreska ułamkowa
:)
Proszę o pomoc to na jutro ...

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-08T21:08:54+01:00
A) 12mm3 = 0,000012dm3
b) 25m3 = 25000000cm3
c) 55dm3 = 0,055m3
d) 8dm3 = 8000cm3
e) 2,5cm3 = 0,0025dm3
f) 6kg/m3 = 6000kg/dm3
g) 56kg/m3 = 56g/dm3
h) 45kg/m3 = 45g/dm3
i) 52kg/m3 = 52000kg/dm3

Te łamane kreski np. 45kg/m3 to 45 kg na m3 tak jak w fizyce np. 30km na h
60 4 60
2009-11-08T21:22:34+01:00
A) 12mm3 = 0,000012dm3
b) 25m3 = 25000000cm3
c) 55dm3 = 0,055m3
d) 8dm3 = 8000cm3
e) 2,5cm3 = 0,0025dm3
f) 6kg/m3 = 6000kg/dm3
g) 56kg/m3 = 56g/dm3
h) 45kg/m3 = 45g/dm3
i) 52kg/m3 = 52000kg/dm3
40 4 40