1.Jaką wartość przyjmie funkcja dla argumentu -2?

2.Które ze zdań jest prawdziwe?

A.Największa wartość funkcja przyjmuje dla argumentu 12.
B.Funkcja przyjmuje wartość -2 dla trzech argumentów.
C.Wartość funkcji dla argumentu 3 jest większa niż dla argumentu 7.
D.Różnica między największą, a najmniejszą wartością funkcji jest równa 5.

2.Które zdanie jest fałszywe?
A.Dziedziną funkcji jest zbiór liczb spełniających warunek -4≤x≤12.
B.Funkcja przyjmuje wartość 2,5 dla dwóch argumentów.
C.Miejscami zerowymi funkcji są liczby -2,8 i 12.
D.Funkcja przyjmuje wartości ujemne dla argumentów mniejszych od 0.

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-08T20:29:31+01:00
Zad.1
f(-2) = 0 - widac z wykresu

zad2.
c.
f(3) =2.5
f(7) =2
f(3) > f(7)

zad3

D. bo funkcja przyjmuje wartosci ujemne dla argumentow mniejszych od -2 i wiekszych 0d 8
42 4 42
2009-11-08T20:32:24+01:00
1. Przyjmuje wart 0
2 C, dla trojki jest 2,5 a dla siodemki jest 2
3. D, ponieważ np dla arg -1 wartosc jest dodatnia
7 3 7