Odpowiedzi

2009-11-08T20:36:50+01:00
Kolego dla mnie uczestnictwo we Mszy Św jest bardzo ciekawe dlatego że dowajadujemy się o Bogu i jego działalności na ziemi ,możemy także przyjąć Komuniję Św.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-08T20:44:04+01:00
Droga kamilo!

Pisałaś do mnie czym dla mnie jest uczestniczenie we mszy sw.
w koncu jak mam czas odpisuje. Niekótrzy myśla ze to strata czasu, ale dla mnie jest to coś wyjątkowego gdyz w formie modlitwy moge sie poradzic Boga i z nim porozmawiac. czesto mi to bardzo pomaga, bo wierze ze On zawsze mnie wysłucha i pomoze naprawic błedy.Jesto to dla mnie naprawdę ważne bo dowieduje się wszystko o religi i o problemach ludzi..
nie rozumiem niektorych ktorzy mówią ze kościól to bzdura..
a Ty co o tym myslisz?

Pozdrawiam serdecznie i czekam na odpowiedz


takie na szybko wiem ze beznadziejne;/
pozdro; )
1 5 1