Odpowiedzi

2009-11-08T20:29:03+01:00
-bez ludzi i raj się znudzi
-szkoda że do raju jedzie się karawanem
-Nie zawsze na ziemi maj, nic zawsze ludzkiemu szczęściu raj.
3 4 3
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-08T20:30:50+01:00
Piękna kobieta - raj dla oczu piekło dla duszy
bez ludzi i raj się znudzi
każdy kraj ma swój raj
5 4 5
2009-11-08T23:05:06+01:00

-bez ludzi i raj się znudzi
-nie zawsze na ziemi maj, nie zawsze ludzkiemu szczęściu raj
-czerwiec mokry, zimny maj, gospodarzom pewny raj
-każdy kraj ma swój raj
2 4 2