Odpowiedzi

2009-11-08T20:51:51+01:00
80 ÷ 12,5 = 640
640 + 80 = 720

Odp.: Wysokość oprocentowania kredytu hipotecznego po podwyżce wynosi 720 punktów bazowych.
2 5 2
2009-11-08T20:53:03+01:00


80-12,5%
x- 100%

x=80*100/12,5=640 pkt

640pkt +80 pkt=720 pkt

Odp. Po podwyżce oprocentowanie wynosiło 720 pkt bazowych
2 5 2
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-08T20:55:06+01:00
12,5% - 80
100% - y
y=100*80/12,5
y=640

czyli po podwyzce 100%+12,5%
czyli 640 + 80
twoj x = 720

3 3 3