Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-08T20:42:05+01:00
9/72 * 100% = 1/8 * 100% = 12,5%
4/72 * 100% = 1/18 * 100% ≈5,56%
18/72 * 100% = 1/4 * 100% = 25%
27/72 * 100% = 3/8 * 100% = 37,5%
36/72 * 100% = 1/2 * 100% = 50%
72/72 * 100% = 1 * 100% = 100%
108/72 * 100% = 3/2 * 100% = 150%
144/72 * 100% = 2 * 100% = 200%
2009-11-08T20:46:19+01:00
A) 9 - 9*100%:72=900%:72=12,5%
b) 4 - 4*100%:72=400%:72=5,5555556%≈6%
c)18 - 18*100%:72=1800%:72=25%
d)27 - 27*100%:72=2700%:72=37,5%
e)36 - 36*100%:72=3600%:72=50%
f)72 - 72*100%:72=7200%:72=100%
g)108 - 108*100%:72=10800%:72=150%
h)144 - 144*100%:72=14400%:72=200%
2009-11-08T20:56:16+01:00
9/72 * 100% = 12,5%

4/72 * 100%=5,(5)%

18/72 * 100%=25%

27/72 * 100% = 37,5%

36/72 * 100% = 50%

72/72 * 100% =100%

108/72 * 100% = 150%

144/72 * 100% = 200%