Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-08T21:17:39+01:00
1.) Ponieważ bedzie to dla nich zbyt duży wysiłek psychiczny
2.) Ponieważ nie pozwoli im to skupić się na nauce
3.) Ponieważ bedzie to dla nich zbyt duży wysiłek fizyczny
4.) Ponieważ nie pozwoli im to stuprocentowo wykorzystać tego ze są dziećmi czyli czerpać radości z życia, i się bawić ;)
5.) Ponieważ od tego są dorośli
Moze troche naciągane, ale powinno przejść ;)
3 2 3
2009-11-08T21:20:39+01:00
1) Gdyż sa za młode.
2) Dzieci nie powinny pracować bo przeminie im ich całe dzieciństwo.
3) dzieci powinny być tylko dziećmi a nie rodzicami w tak młodym wieku.
4)dzieci powinny dojrzeć do życia dorosłego.
5) Gdyby7 dzieci pracowały to dorośli nie mieli by co robić.
6) W życiu musi zachowany spokój i rozsądek.
1 1 1