Odpowiedzi

2009-11-08T20:41:45+01:00
Modlić się, chodzić do Kościoła, spowiadać się
4 2 4
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-08T20:46:43+01:00
Trzeba dążyć do swiętości, czyli być dobrym dla innych, modlić się za siebie i za innych, chodzic do Kościoła, żyć z innymi i dla innych, przestrzegać 10 przykazań czyli nie wolno zabijać, kraść, cudzołożyć, pamiętać aby dni święte śiecić, czcić ojca swego i matkę swoją, nie pożądać żony bliżniego swego ani żadnej rzeczy która jego jest.
5 4 5
2009-11-08T20:54:53+01:00
Żyć wedlug przykazan bozych
i czynic to co nakazał Pan.
3 3 3