Odpowiedzi

2009-11-08T20:46:37+01:00
Prawdopodobnie pochodzila z wioski Magdallah lub Migdal
zyla w 1 wieku n.e.
jezus wypedzil z niej 7 zlych duchow
5 3 5
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-08T21:34:13+01:00
Pochodziła z Magdalii, żyła w pierwszym wieku p.n.e., w mieście nad Jeziorem Tyberiadzkim w Galilei. Jezus obdarzył ją szczególnym zaufaniem, zresztą świadczy o tym, ze po zmartwychwstaniu ukazał się jej jako pierwszej i poprosił, aby przekazała jego uczniom dobrą nowinę. Znana była jako "nierządnica". Jest patronką kobiet podążających "złą" drogą. Była oddana Jezusowi, o czym świadczy scena gdy obmyła Jezusowi nogi własnymi łzami o otarła je swoimi włosami. Świętą została dlatego, że była bardzo oddana Chrystusowi.
10 4 10