Baśn pt. Kwiat paproci. rozwiń ją nastepnie,np. dowolną,wymyśloną przez ciebie trescią w miejscach zaznaczonych kropkami. To samo zrobią twoi koledzy . Wten sposób powstanie w klasie zbiór baśni , które ,,każdy rozpowiedział innaczej i swojego cos dorzucił''


Było sobie (....) braci .(.....). Wybrali sie w swiat daleki (....) Pod lasem , gdy odpoczywali , zobaczyli małego człowieczka w dużych butach (...) Na głowie miał dziwną czapkę(.....) Teraz swiat należal do braci .(...) Postanowili (...).Właśnie kolekny rycerz legł bez zycia .(...) . Król z twroga patrzył na swój nieszczesliwy lud .Co teraz bedzie?(....) W takiej właśnie chwili pojawili sie bracia.(...).



Prosze o pomoc HeLp my homework ;P zgóry dzięki 25 pk

3

Odpowiedzi

2009-11-08T20:50:16+01:00
Było sobie (pięciu) braci. Wybrali sie w swiat daleki (....) Pod lasem , gdy odpoczywali , zobaczyli małego człowieczka w dużych butach (...) Na głowie miał dziwną czapkę(ze słomy) Teraz swiat należal do braci .(...) Postanowili (zbudować miasto).Właśnie kolekny rycerz legł bez zycia .(...) . Król z twroga patrzył na swój nieszczesliwy lud .Co teraz bedzie?(Król się załamał) W takiej właśnie chwili pojawili sie bracia.(I pomogli królowi).
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-08T20:52:40+01:00

Było sobie skrzat i 3jego braci. Wybrali sie w swiat daleki szukac narżyczonej Pod lasem , gdy odpoczywali , zobaczyli małego człowieczka w dużych butach elfa Na głowie miał dziwną czapkę dużo większa od niego Teraz swiat należal do braci skrzatów Postanowili zjeść grzyby.Właśnie kolekny rycerz legł bez zycia i poprosił skrztów o pomoc, Król z twroga patrzył na swój nieszczesliwy lud .Co teraz bedzie? zapytał W takiej właśnie chwili pojawili sie bracia.skrzaty
2009-11-08T20:54:16+01:00
Było sobie (dwóch ) braci .(....). Wybrali sie w swiat daleki (by poznac innych ludzi) Pod lasem , gdy odpoczywali , zobaczyli małego człowieczka w dużych butach (przestraszyli sie) Na głowie miał dziwną czapkę(jak krasnale) Teraz swiat należal do braci .(obaj) Postanowili (zwiedzac dalej swiat).Właśnie kolekny rycerz legł bez zycia .(...) . Król z twroga patrzył na swój nieszczesliwy lud .Co teraz bedzie?(....) W takiej właśnie chwili pojawili sie bracia.(i sprawa sie wyjasnila).