Odpowiedzi

2009-11-08T20:47:30+01:00
Drogi Prezydencie.
Pisze do pana w sprawie nie wycinania drzew gdyz to grozi wyginieciu róznych gatunków zwierząt jak i roślin.
Jeśli Pan zgodzi się na zniszczenie naszych pieknych lasów, to zwierząt bedzie coraz mnieji wtedy bedzie wiecej ich chronionych. i drzew bedzie bardzo mało..



hm bezsensu; ((
2009-11-08T20:49:09+01:00
Drogi panie prezydencie,
Piszę do pana w sprawie bardzo ważnej dla całej ziemi.
Wycinanie drzew pozbawia pańskiego kraju tlenu,
który jest niezbędny do życia. W dzisiejszych czasach, gdzie
opary z samochodów zatruwają atmosferę, lasy to jedyny ratunek.
Drzewa to przecież wielkie źródło tlenu, można powiedzieć że
są to płuca całej Brazylii. Nie warto wycinać tego dobra naturalnego gdyż wpłynie to tylko negatywnie na powietrze w
państwie.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-08T22:52:14+01:00



Drogi Prezydencie,

Piszę do Pana w imię całej społeczności Brazylii.
Otóż jednogłośnie postanowiliśmy poruszyć temat wycinania drzew. Co prawda to dzięki nim możemy oddychać czystym powietrzem. Czy naprawdę los drzew Brazylii przechodzi obok Pana obojętnie? Drzewa też żyją!!! Nie gódźmy się na ich niszczenie...liczba wycinanych drzew masowo rośnie.
Zróbmy coś aby temu zapobiec. Zwróćmy uwagę również że drzewa które oczyszczają powietrze są również domem wielu gatunków zwierząt. Bez nich te małe istoty są coraz bardziej bez rade aż w końcu dojdzie do całkowitego wyginięcia poszczególnych gatunków zamieszkujących owe lasy. Każdy z nas ma obiekcje co do tego że wycinka lasów nie szkodzi ani człowiekowi ani światu. Nie możemy przymrużać oczu na to co dzieje się z naszymi pięknymi lasami. Drogi panie prezydencie, jako że pan ma pełną władzę nad Brazylią chcielibyśmy pana prosić o zatrzymanie wycinek lasów, i mamy nadzieję że zrobi pan wszystko aby nam pomóc.
Z poważaniem, ludność Brazylii.