Odpowiedzi

2009-11-08T20:48:03+01:00
A 373 k
b 1373k
c 4163 k
d - 516k
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-08T20:48:28+01:00
Tkelwina = Tcelsjusza + 273.15

A) 100 + 273.15 = 373.15K
B) 1100 + 273.15 = 1373.15K
C) 3890 + 273.15 = 4163.15K
D) -789 + 273.15 = - 515.85K
4 3 4
2009-11-08T20:49:51+01:00
A) 100 C = 100c + 273K = 373 K
b) 1100 C= 100c + 273K = 1373K
c)2890 C = 2890C + 273K = 3163K
d) -789C = -789 + 273K = -516K
4 2 4