Odpowiedzi

2009-11-08T20:59:28+01:00
Http://pl.wikipedia.org/wiki/Armand_Jean_Richelieu
10 2 10
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-08T21:00:46+01:00
Idzie luty, podkój buty
w marcu jak w garncu
kwiecień plecień bo przeplata trochę zimy, trochę lata
21 2 21
2009-11-08T21:07:11+01:00
"Czasem sie Luty zlituje że człek niby wiosnę czuje ale czasem sie tak zżyma że człek prawie nie wytrzyma."

"Idzie luty – włóż ciepłe buty."

"W marcu jak w grancu"

"Kwiecien-plecień bo przeplata trochę zimy, troche lata"

"Gdy luty ciepły i po wodzie, wiosna późno nastąpi i będzie po chłodzie."

"Gdy w styczniu deszcz leje, złe robi nadzieje."

"Kwiecień ciepły, mokry maj, będzie żyto jako gaj."

"Gdy w maju plucha, w czerwcu posucha."

"Gdy czerwiec chłodem i wodą szafuje, to zwykle cały rok popsuje."

"Upały lipcowe wróżą mrozy styczniowe."

"Czego sierpień nie uwarzy, wrzesień tego nie upiecze."

"Gdy we wrześniu krety kopią po nizinach, będzie wietrzna, ale lekka zima."

"Gdy październik ciepło trzyma, zwykle mroźna bywa zima."

"Grzmot listopada dużo zboża zapowiada."

"Grudzień ziemię grudzi i izdebki studzi."
33 4 33