Odpowiedzi

2009-11-08T21:08:11+01:00
-Witam jak nazywa się twoj zespół?
-Witam. Moj zespół nazwalem Feel
-Ilu członkow wystepuje w tym zepole?
-Ogólnie jest 5 osób.
-Mógł byś mi ich przedstawić?
-Tak oczywiście. To jest Tomek gra na perkusji. Na gitarze gra Rafał. Na bębnach zagrywa Zbyszek, Na Keybordzie gra Marta, A ja śpiewam.
-Ile lat istnieje już wasz zespół?
-Na scenie gramy jez od przeszło 5 lat.
-Na ilu koncertach już byliście?
-Ooo. Niezlicznie wiele.
-Jak często jeszdzicie na koncerty?
- Około 5 razy w miesiącu.
-Macie dużo fanów?
-Myśle ze tak.
-Gracie tylko w polsce czy rownież za granicą?
-Gramy tylko tam gdzie nas zaproszą czyli na całym świecie,
-Mogę prosić o autofraf?
-Oczywiście prosze,
2009-11-08T21:09:48+01:00
-hi, What your name?
- My name is Kate
-what your surname?
- My surname is Cerekwicka
-When's your birthday?
- my birthday's on march 17th
- Would you like?
- I like music, because this is my hobby
-thanks
-thanks
-bay
-bay
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-08T21:36:00+01:00
Ja - J
Robert - R

J: Hello
R: Hello
J: Can you say a few words about yourself?
R: Sure, my name is Robert, i'm twenty-five years old. I come from Poland, from Warsaw.
J: What's your favourite song ?
R: I don't have favourite song, because i always liked to sing everyone song.
J: I see, that you must go
R: Yes, this is true. But thanks.
J: Can i please for autograph ?
R: Sure
J: Very thanks robert, to seeing
R: Ok, bye
J: Bye
1 5 1