Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-08T21:30:13+01:00
Jeśli chodzi o objętość to
V=(4*5)*6=120cm do potęgi 3 <bo V=Ph>

a jeśli o pole

4*5=20cm²
20*2=40cm²

4*6=24cm²
24*2=48cm²

5*6=30cm²
30*2=60cm²

60+48+40=148 cm²

^^
2009-11-08T21:33:28+01:00
Mamy obliczyć pole?
jeżeli tak to tutaj masz:

4*5=20 do kwadratu
20*2=40 do kwadratu

4*6=24 do kwadratu
24*2=48 do kwadratu

5*6=30 do kwadratu
30*2=60 do wadratu

60+48+40=148 do kwadratu

a tu masz objętość:

4*5*6=120 do potęgi 3
  • Użytkownik Zadane
2009-11-08T21:35:30+01:00
Chyba chodzi o objętość.

wzór; v=Pp*H
V=(4*5)*6= 120