Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-08T21:08:22+01:00
D=7848zł
t=2
k= 20 000zł
p=?

7848zł=(2 * 20 000zł * p) : 100
7848zł= 400p /:400
p= 19,62%
8 1 8
2009-11-08T21:10:45+01:00
20000zł - kapitał
x- procent
1 rok - czas kapitalizacji
7848 - odsetki po dwóch latach

7848:2=3924zł - odsetki po roku

d=kpt/100
3924=20000x1/100
3924=200x /:200
x=19.62%

odp.Oprocentowanie wynosi 19.62%
7 2 7
  • Oola
  • Początkujący
2009-11-08T21:18:42+01:00
27848-20000= 7848

20000-100%
7848-x

100*7848/20000= 39,24%

odp. Wysokosc oprocentowania wynosi 39,24%
8 1 8