Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-08T21:12:56+01:00
1.Ten świat jest dziwnie skonstruowany.
Ludzie poznają się,zakochują w sobie.
Potem przychodzi taki moment,
że z gg znika opis w stylu '' Kocham Cię!:**''.
Milkną telefony,a samochód nie jedzie
z prędkością światła ,żeby jak najszybciej
jego właściciel był z ukochaną.
Wesoły człowiek nagle zmienia swój
wyraz twarzy.Po części zachowuje się jak stoik.
Niby coś dzieje się nie tak,ale On tego nie okazuje.
Czasami jednak daje światu do zrozumienia:
''Odwalcie się ode mnie! Nie chcę o tym gadać''
I zaraz szybko zmienia temat.
Mija kilka dni,On wciąż pamięta i wie,
że nigdy nie bd jak dawniej.
Oglądając film o miłości,rozpamiętuje się
w przeszłości.
I jak tu pomóc?!
Nie powiesz :''Nie przejmuj się!'',
bo i tak On puści to mimo uszu.
Nie chcesz już patrzeć jak zaczyna płakać,
kiedy widzi jej zdj,kiedy mówi,że jej potrzebuje.
Nic na to nie możemy poradzić.
Nie zbadane są wyroki Boskie i Jego zamiary wobec nas.
Każdy bd przeżywał miłości,zauroczenia,które nie zawsze
zakończą się happy endem.
Jednak warto wierzyć w siebie i walczyć o to,co jest
dla nas najważniejsze.




-wczesniej napisałam więcej,ale później doszłam do wniosku,że nie bd upubliczniać tego ,co napisałam.
Ten Wiersz jest mojego autorstwa zero kopiowania z neta.
mozesz spr.wpiszesz w google a wtedy wyskoczy Ci blog;) moj blog;)
2 3 2
2009-11-08T21:17:51+01:00
1) ile razy
można umierać z miłości
odgrywać wielkie sceny na świecie za małym
nawet imiona kochanków są wcią ztakie same
romeo
desdemona
krewni odwracaja się plecami
rodzą się dzieci
bezdomnośc puka do drzwi
ziewają ściany
i miłość
umiera z miłości


2)chcę ci coś powiedzieć
ale brakuje słow, żeby to wyrazic, to co czuje, moglbym to namalowac, lecz
nikt nie wymyślił
kolorów które można uzyć
napisać mógłbym wiersz,
lecz jak odnaleźć rytm,
który uwielbi twoje imię
na zawsze z tobą być
śnić z tobą twoje s\ny
jak ma ci o tym opowiedzieć?


3)tam gdzie zapada zmrok rodzi się
uczucie piękne i
delikatne
spórz jak połyskuje w jasności cnota
mieni się barwami zauroczenia.
źródło tego uczucia nie zgaśnie
i oświecać będzie
słowa uczucia na wieki
[to jest mojego autorstwa]

4)Anita Lipnicka"Po omacku"
1 5 1