Odpowiedzi

2009-11-08T21:15:20+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-08T21:17:17+01:00
Rolnictwo w holandi jest nowoczesne i bardzo wydajne 27% obszaru przejmuja grunty orne do upraw rolnictwo w holandi ma wysoki stopień mechanizacji. w holandii znajduje sie najwieksza obsada na świecie zwierzat hodowlanych.

rolnictwo w chinach uprawa roślin ejst najwazniejsza w chinach rolnictwo w chinach nie jest tak nowoczesne jak w holandii Urodzajne gleby tego regionu i duża ilość opadów pozwalają na intensywny rozwój gospodarki rolnej.
2 4 2
2009-11-08T21:55:28+01:00
Rolnictwo w Chinach jest podobnie nowo czesne ja w Holandii z tym tylko ze w Chinach urodzajne gleby oraz duza ilość opadów sprawia ze gospodarka w Chinach rozwija się .