Odpowiedzi

2009-11-08T21:21:30+01:00
A = 6 cm

h = a√3/2

h = 3√2

pZdr.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-08T21:22:20+01:00
Wysokość w trójkącie równobocznym wynosi
h= a * pierwiastek z 3 / 2
gdzie a - długość boku
Więc:

a= 3,6-(-8,5)+(-3,6)-2,5 = 3,6 + 8,5 - 3,6 - 2,5 = 6
h= 6 * pierwiastek z 3 / 2 = 3 pierwiastki z 3
2009-11-08T21:53:01+01:00
A=3,6+8,5-3,6-2,5
a=6
h=(a√3)/2 (w trojkacie rownobocznym)
h=6√3/2=3√3≈5,2

Pozdrawiam ;)