Bardzo proste zadanie. Otoz pisze recenzje i nie wiem z jakiej litery napisal amerykanskiej. z duzej czy malej. W kontekscie zdania: Akcja toczy sie w amerykanskiej Akademi Welltona. -Sama szkola nie jest amerykanska- chodzi o polozenie geograficzne. Moim zdaniem z malej, ale moge sie mylic- wiec prosze o pomoc

3

Odpowiedzi

2009-11-08T21:15:33+01:00
2009-11-08T21:15:37+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-08T21:16:38+01:00
Z małej litery::
Akcja toczy sie w amerykanskiej Akademi Welltona. -Sama szkola nie jest amerykanska- chodzi o polozenie geograficzne.