Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-08T21:22:37+01:00
Nikt juz nie prosi o pomoc ONZ, bo po co i tak Rosja zawetuje akcje
wyslania wojsk pokojowych, ponadto nawet gdyby byly to pewnie i tak
by sie przygladaly, widzielismy ich skutecznosc na balkanach. Mysle
ze wojska wejda z ramienia UE lub NATO. Kwestia czasu kiedy Bush nie
wytrzyma i da Putinowi ultimatum. Rosja kłamie tak samo jak kłamała
wmawiajac swiatu ze groby zolnierzy katynskich to zbiorowe
samobojstwo a pozniej ze to wina Niemcow. Tak samo klamali w
czeczenii, ze to terrorysci morduja rosjan i czeczenow a oni dbaja o
pokoj i tak samo klamia dzis kiedy mowia ze nie ma juz wojsk, ze nie
ma gwaltow i ze nic sie nie dzieje. Mam nadzieje ze UE lub NATO
zrobia porzadek raz na zawsze z to Rosyjską chołotą, bo za chwile to
my lub ukraina padniemy ich ofiarami.
  • Użytkownik Zadane
2009-11-08T21:29:14+01:00
Siedze sama w domu,niechce nigdzie wyjsc ,niechce żeby ktos przychodził,niechce nikogo widziec cos umarlo smiercia naturalna wemnie.Stale krzyczę płaczę i nic nie pomaga.Czuje sie samotna,jednak potrzebuje pomocy bo nie niumię sobie sama z tym poradzic.
4 3 4