Odpowiedzi

2009-11-08T21:22:30+01:00
Prawo Ohma.

U = I * R
U - napięcie [V]
I - natężenie prądu [A]
R - rezystancja / opór [Ohm]

U = 0.2 * 2 = 0.4[V]
ok. 4 razy mniej niż w baterii typu "paluszek"
2009-11-08T21:24:30+01:00
Prawo Ohma I=U/R
U=I*R=0,2A*2ohmy=0,4V
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-08T21:24:29+01:00
Dane: Szukane:
R= 2 omy U=?
J= 0,2A
U=J*R
U=2*0,2=0,4V

odp: panujące tam napięcie wynosi 0,4V