Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-08T21:22:09+01:00
Pasjonująca, błyskotliwie opowiedziana historia polskich pilotów myśliwskich, którzy przyczynili się do uratowania Anglii w czasie bitwy powietrznej w 1940 roku, oraz zdumiewającej zdrady, jakiej dopuściły się Stany Zjednoczone i Wielka Brytania pod koniec drugiej wojny światowej.

Skupiając się na osobach pięciu pilotów słynnego Dywizjonu 303 Kościuszkowskiego, autorzy ukazali, jak ci młodzi Polacy, całym sercem pragnący wyzwolić swoją ojczyznę, weszli do grona najbardziej bohaterskich i skutecznych myśliwców drugiej wojny światowej.

Czerpiąc z nieoficjalnego dziennika Dywizjonu 303 - wypełnionego osobistymi relacjami ze starć z nieprzyjacielem - oraz z listów, wywiadów, wspomnień, opowieści i fotografii, autorzy żywo i zajmująco opisali pilotów tej jednostki i ich walkę. Piloci ci odegrali kluczową rolę w bitwie o Anglię.
1 5 1
2009-11-08T21:22:24+01:00
2009-11-08T21:35:57+01:00
Tak piloci z ,,Dywizjonu 303" są bohaterami czasu wojny,którzy przyczynili się do uratowania Anglii w czasie bitwy powietrznej w 1940 roku oraz zdumiewającej zdrady, jakiej dopuściły się Stany Zjednoczone i Wielka Brytania w czasie drugiej wojny światowej.

Są to bohaterowie pełni odwagi i poświęcenia oraz determinacji w tym co robią.
W waleczny sposób okazują swoje bohaterstwo,ale i bardzo w skromny sposób, jak to na prawdziwego bohatera przystało.
1 5 1