Odpowiedzi

2009-11-08T21:25:31+01:00
Bonjour -francuski
konnicgiwa-chinski
beuenos dias-włoski
buongiorno-hiszpanski
kalimera-tego nie wiem
lyi gunler- tego też n ie wiem
bon dia wegierski

przykro mi ale tych dwóch nie wiem
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-08T21:25:29+01:00
Bonjour - French
Konnichiwa - Japanese
Buenos dias - Spanish
Buongiorno - Italy
Kalimera - Greek
Iyi günler - Turkish
Bom dia - Brazilian, Portuguese
2009-11-08T21:29:49+01:00
-Bonjour- włoski
-Konnichiwa - japoński
-Buenos dias- hiszpański
-Buongiorno- włoski
-Kalimera- gercki
-Iyi günler - turecki
-Bom dia- portugalski